27 Mayıs 2014 Salı

Doğa'mız Altı Yaşında

Doğa ile kaç yaşında olduğuna dair konuşuyoruz. "Doğunca hemen bir yaşında olmayız, bir yılın sonunda birinci doğum günümüzü kutlarız. Sen de altı yıl yaşadın, bu da altıncı doğum günün." Yedi yaşında olmak istiyor, geçen sene de altı yaşında olmak istiyordu. Hemen istediği yaşa gelmek istiyor. Hemen birinci sınıfa başlamak istiyor, ne isterse hemen olmasını istiyor.
 
Doğum günü gelmeden, doğum gününde neler istediğini saymaya başlıyor. On ikinci yaş gününe kadar neler istediğini saydı : ) İstediği şeyler değişiyor. Örneğin 10 tane kırtasiye malzemesi istiyormuş, tam 10 tane ama diyor, tam 10 tane! Kırtasiye malzemeleri onun için önemli. Gününün bir kısmını kesip biçerek, yapıştırarak, çizerek, boyayarak geçiriyor. Malzemeleri de çok kıymetli!

Çocuklarımız, tüm çocuklar, hep sağlıklı ve mutlu olsunlar. Nice güzel yaşları, doğum günleri olsun.

20 Mayıs 2014 İyi ki doğdun Dogi!
Öğretmeninin Hazırladığı Doğum Günü Şapkasıyla
Neşeli Olduğu Zamanlar Poz Veriyor!
Komşularımızın Çocuklarıyla
Emma da Üflemiş : )
Doğum Günü Hediyesi Patenler
Hem Kayarım Hem Poz Veririm Hem de Düşebilirim!

8 yorum:

  1. Doğaaaaa mutlu yılllaaaaaaar:)

    YanıtlaSil
  2. Doğa'ya aslında 7 yaşından gün almaya başladığını söyleyebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence anladı ama yine de daha büyük olduğu için 7'yi söylemek istiyor. Okulda bir arkadaşı 7 yaşında olsaydın birinci sınıfta olurdun şimdi demiş. Biliyorum ama yine de 7 yaşındayım ben demiş : )

      Sil
  3. Oy severim onu ben, mutlu yıllar ♥

    YanıtlaSil
  4. Ben şimdi gördüm :) İyi ki doğmuş güzel yüzlü tatlı Doğa :*

    YanıtlaSil