6 Ocak 2015 Salı

2015'e Başlarken...

Geçen yıl, yeni yıl akşamı ve devamındaki günler biraz buruk geçti. Şubat ayında Ankara'dan, Türkiye'den ayrılacak olmak çok zor gelmişti.

Burada yeni yıl kutlamaları erken başladı. 25 Aralık'ta Christmas olduğu için Aralık ayının tamamı o ruh halinde geçti. Ben de bir ay boyunca bir radyo kanalını dinledim. Bütün Christmas ve yeni yıl şarkılarını ezberlemiş olabilirim : ) En çok beğendiklerimden bir kaçını burada not ediyorum. Dinlemek için tıklamanız yeterli.


Bütün Amerika toplamda ne kadar harcama yapmıştır bir tahminim yok ama her yer çok güzeldi. Kırmızı, yeşil tonlarda süsler, ışıklar. Tiyatro ve sinemalarda temaya uygun oyunlar oynadı. En güzeli de bir çok yerde gördüğüm yardım ve hediye sandıkları idi. Hem yiyecek hem de çocuklar için hediye yardımları toplandı. Kütüphanede kocaman, kitaptan bir ağaç süslendi.

Bir çok semtte ışık gösterileri oldu. Biz de Deerfield semtindekini görmeye gittik. Aşağıdaki resimlerin bir çoğu oradan. Arka arkaya dizilmiş bir sürü araba, yaklaşık bir saat bu semtin her bir evinin önünden geçtik.

Herkes ailecek bir araya geldi, uzaktakiler uçaklara atlayıp geldiler. Biz çekirdek aile olarak, tabi ki kalabalık ailemizi yılın bu zamanında çook özledik.

Yeni yıl genelde hep umutla başlar, yılın devamında bazen unuturuz ya da kaybederiz bu ruh halimizi. Hepimiz için umut dolu, aydınlık bir yıl olması dileğiyle. Dallas'tan herkese sevgiler...











2 yorum:

  1. Evler ne kadar güzel süslenmiş, çok beğendim. Teşekkürler güzel fotoğraflar için. Tıpkı dileğinizde yazdığınız gibi yeni yıl neşe, mutluluk, sağlık ve huzur getirsin hepimize! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek : ) Ben teşekkür ederim yorum ve güzel yeni yıl dileği için. Sevgiler...

      Sil