27 Ekim 2015 Salı

Chickasaw National Park'ta Kamp

Bundan yıllar önce, twitter'ın ilk çıktığı zamanlar... Bir arkadaşım dedi ki ne kimseyi takip ediyorum ne de kimse beni. Defter gibi kullanıyorum twitter'ı, kendi kendime yazışıyorum. Bazen ben de buraya yazacağım zaman öyle hissediyorum, sonra bir iki tane de olsa yorum girilince ya da Google+ da paylaşım olunca çocuk gibi seviniyorum.

Bir ay kadar önce ilk kamp deneyimimizi yaşadık. Evden yaklaşık 2.5 sa uzaklıktaki bir parka gittik. Bizim dışımızda yedi aile daha katıldı bu hafta sonu kampına. Parkın ismi Chickasaw National Park. Oklahoma eyaleti sınırları içinde yer alıyor, bölge Amerikan yerlilerinin yerleşim alanlarından biri.

Ağaçların gölgesinde ilerlediğiniz yürüyüş yolları, kabarcıkları görebileceğiz soğuk su pınarları, çocuklarınızın keyifle yüzebileceği The Little Niagara şelalesi, balık avlamayı sevenler için gölü ve konaklamak için kamp alanları...

Rezervasyonları online yapabilme imkânı vardı, gelmeden halletmiştik. Yürüyüş sonrası hepimiz çadırları kurma işine koyulduk. Yavaştan karnımız acıkmaya başlamıştı, işimiz bitince hep beraber ateşi yakıp keyifle akşam yemeğimizi yedik. Gecenin devamı ateş başında çay ve Türk kahvesi keyfi ile devam etti.

Uyku kısmı ilginçti, ilk defa açık havada uyuyacak olanlarımız biraz tedirgindi: ya vahşi hayvan gelirse? Açık havada uyumanın bana göre zor kısmı bütün sesleri duymak ve uyuyup uyumadığını anlayamamak. Ancak temiz havanın etkisiyle baş ağrısı olmadığı için sorun yoktu. Erkenden uyanıp, güzel bir kahvaltı sonrası tekrar yürüyüşe çıktık.

Kamp bölgesi oldukça temiz ve düzenliydi. Duş, lavabo, tuvalet kısmı şaşırtıcı derecede temizdi. O nedenle bu kamp deneyimi, çadırda uyumanın dışında pek de kamp standartlarına uymadı diyebiliriz.
Bir sonraki kamp maceramızı dört gözle bekliyoruz.

Park Müdürlüğü

Zehirli Sarmaşık

Kahvaltı Soframızdan

Yürüyüş Yolundan

Yürüyüşe Göl Kenarından Devam...