2 Temmuz 2014 Çarşamba

Plano Sokaklarında

Okullar tatil oldu, sokaklar sakin. Hava sıcak, herkes ya işinde ya bahçesinde ya da havuzda.
Sabahın erken saatlerinde, sıcak bastırmadan yürüdüm biraz.Yürüdüğüm yol, okula gidiş ve dönüş yolu.
Çok güzel ağaçlar var, çoğu palamutlu ağaç. Palamut çok olunca da sincap çok.
Kimi evlerin önünde bir bank, bir salıncak, bir basketbol potası... Bahçeler evlerin arka tarafında ve yüksek çitlerle çevrili, görmek mümkün olmuyor. Ancak bir emlakçının sitesine girip, satılık ya da kiralık ev arayınca bolca fotoğraf görmek mümkün.

Oturduğumuz Evin Bulunduğu Sitenin Girişi

Okula Giden Yol

Okulun Karşısındaki Evlerden Biri

Kimse Yoktu, Sallanmamak İçin Kendimi Zor Tuttum

Bir Evin Ön Bahçesi

Fıskiyelerden Yerler Islanmış

Ağacın Gölgesinde Kalmış Bir Ev

Buradan Sağa Döndüm

Kestirme Bir Yoldan Geçerken

Bol Bol Çiçek Var

5 yorum:

  1. Melek harika, bence o salıncakta sallanmalısın :)

    YanıtlaSil
  2. Canım siz ne güzel yerde yaşıyorsunuz öyle... Dogiciği çok çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Evler, caddeler, sokaklar, ağaçlar ... Yürümeyi sevmeyen benim bile, yürüyesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa seni gezdirsin burada İbrahim Abisi : )

      Sil