28 Ekim 2014 Salı

Balkabağı Köyü - Pumpkin Village

Dallas Arboretum içinde, 20 Eylül ve 26 Kasım tarihleri arasında Sonbahar Festivali var. Festival kapsamında bir de Pumpkin Village yani Balkabağı Köyü kurmuşlar. Sayfalarında yazdığına göre 50 000'den fazla kabak, balkabağı ve su kabağı kullanmışlar bu küçük köyü oluşturmak için.

Köyün içinde kulübeler var. Bu kulübelerin her biri bir hikâye kitabı için oluşturulmuş. Pumpkin Jack, Too Many Pumpkins, Strega Nona's Harvest, Pumpkin Town, Scarecrow ve Cinderalla.
Pumpkin Village'a Giden Yol
Sıra Sıra Balkabakları
Güneş Balkabağının Güzeline Vurur mu?
Ne Kadar Çok Var!
Köyün Ziyaretçisi Bol
Too Many Pumpkins Kitabı ve Kulübesi, Yazarı Linda White
İster Kitaptan Oku Hikayeyi, İstersen Kulübenin Duvarlarından
Cinderella'daki Balkabağı Araba Unutulur mu?
Cinderalla Masalındaki Arabanın Temsili
Cinderalla'nın Camdan Ayakkabılarının Teki
Balkabağı Çeşitleri Tanıtım
Balkabağı Çeşitleri Tanıtım
Balkabağı Çeşitleri Tanıtım
Balkabağı Çeşitleri Tanıtım
Köyün Korkuluğu
Resimdeki, Balkabağı Olmayan Nesneleri Bulun!

4 yorum:

  1. Hic bu kadar cok balkanagini bir arada görmemistim :)

    Tatlisini cok severim :) Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de : ) Babannem söndürülmüş kireç suyunda bekletirdi, kıtır kıtır olsun diye. Nefis olur. Benden de çok sevgiler.

      Sil
  2. Burası tam bir balkabağı cennetiymiş Melekcim :) Tatlısı muhteşem değil mii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle evet : ) Çok sevgiler Gamze'cim.

      Sil