2 Nisan 2014 Çarşamba

Saç Kesimi - İlk Kuaför Tecrübemiz

Doğa'nın kâkülleri artık gözlerini kapatıyor, yana doğru tarayınca da eliyle hemen tekrar önüne getiriyor. Bir kuaför ziyareti şart oldu bizim kıza. Sıkça kullandığımız bir yolun üzerinde, yazıları renkli bir tabelayı uzaktan gözüme kestirmiştim.Yakınına gidip yerin ismini öğrendim, sonra da internetten araştırıp hakkındaki yorumları okudum.Buraya geldiğimizden beri dikkatimi çeken iki nokta: Kullanıcı yorumlarının önemi ve kupon kullanımının sıklığı.

Kısaca bir siteden bahsetmek istiyorum: www.consumerreports.org. Test edilmiş ürünler hakkındaki yorumları görebildiğiniz bir site. İnsanlar alışveriş yapmadan önce buradaki yorumları okumaya önem veriyorlar. Biz de elektrik süpürgesi ve ütü için bu sitedeki yorumlardan faydalandık.

Consumer Reports ürün bazlı bir site olduğu için burada kuaför hakkında yorum bulunmuyor; onun için gördüğüm www.yelp.com diye bir site var, yorumlara oradan baktım. Yorumlarda olumsuz birşey yoktu. Web sayfalarında ise her gidişinizde kullanmak üzere $2'lık ve ilk kez gelen müşteriler için $3'lık bir kupon vardı. Ben de ikinci kuponun çıktısını aldım.Market ve mağazalar için olan kuponları düzenli takip edip, güzel indirimler yakalamak mümkün.


Kuaför salonunun sağ tarafı yetişkinler, sol tarafı da çocuklar için düzenlenmiş. Çocuklar saçları kesilirken çizgi film izleyebiliyorlar, renkli koltuklar ve oyuncaklar var. Saç kesimini fena bulmadım, ortam da bir çocuk için güzeldi. Yerlerde veya koltuklarda hiç saç yoktu ama saç kesimi bittikten sonra ensedeki veya omuzlardaki saçları temizlemek için pek de titizlik göstermediler.

kids b kids
Saçlar Kesilmeden Önce

kids b kids
Doğa: Anne fotoğraf çekmeni istemiyorum!

Kids b kids
Kâküller kısaldı, kuaför teyzemiz de çok cool idi!



Kids b kids
Motosikletsever Minikler İçin

3 yorum:

  1. Ne hoş bir tecrübe olmuş Doğa için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Kaan seviyor mu saçlarının kesilmesini? Onun da saçları çok yakışıyor, maşallah.

      Sil
  2. Dogiciğin kesim sonrası fotosunu da istiyorum :)

    YanıtlaSil